media.bandthewest
» » Hildegard Knef - Heimweh Nach Dem Kurfürstendamm / Ich Hab' Noch Einen Koffer In Berlin

Hildegard Knef - Heimweh Nach Dem Kurfürstendamm / Ich Hab' Noch Einen Koffer In Berlin flac album

Hildegard Knef - Heimweh Nach Dem Kurfürstendamm / Ich Hab' Noch Einen Koffer In Berlin flac album
  • Performer Hildegard Knef
  • Title Heimweh Nach Dem Kurfürstendamm / Ich Hab' Noch Einen Koffer In Berlin
  • Date of release 1963
  • Style Chanson, Schlager
  • Other formats WAV MOD AAC AC3 WMA DMF APE
  • Genre Pop
  • Size MP3 1651 mb
  • Size FLAC 1594 mb
  • Rating: 4.8
  • Votes: 114

A. Heimweh Nach Dem Kurfürstendamm. Written-By – Kamp, Schwenn. B. Ich Hab' Noch Einen Koffer In Berlin. Written-By – von Pinelli, Siegel. Photography By – Lothar Winkler. Photography By – Arthur F. Krüger.

Hildegard Knef - Ich hab' noch einen Koffer in Berlin, 2012. Ich hab’ noch einen Koffer in Berlin, 02:38. Aber schön war es doch, 03:03. Heimweh nach dem Kurfürstendamm, 02:44. Und der Mann mit der Harmonika, 02:40. Er hiess nicht von Oertzen, 03:05.

Album · 2012 · 12 Songs. 5. Er war nie ein Kavalier. 6. Und der Mann mit der Harmonika. Hildegard Knef - Die Seeräuber-Jenny. Remixed by Whirlpool Productions - EP. 2012. Remixed (12 Versions by Hans Nieswandt). Hildegard Knef Meets Harald Juhnke.

Ich hab' so Heimweh nach dem Kurfürstendamm. This song is by Hildegard Knef and appears on the album So oder so ist das Leben (1963). This song is a cover of "Ich hab' so Heimweh nach dem Kurfürstendamm" by Die 3 Travellers.

Eins und eins das macht zwei.

Ich hab' noch einen Koffer in Berlin. BPM Profile Hildegard Knef - Die Seeräuber-Jenny. Album starts at 186BPM, ends at 147BPM (-39), with tempos within the -BPM range. Try refreshing the page if dots are missing). Recent albums by Hildegard Knef. So oder so ist das Leben. Hildegard Knef singt Cole Porter.

Tracklist Hide Credits

A Heimweh Nach Dem Kurfürstendamm
Written-By – Kamp*, Schwenn*
2:45
B Ich Hab' Noch Einen Koffer In Berlin
Written-By – von Pinelli*, Siegel*
2:40

Companies, etc.

  • Manufactured By – TELDEC »Telefunken-Decca« Schallplatten GmbH

Credits

  • Conductor – Heinz Kiessling (tracks: B)
  • Orchestra – Das Orchester Gert Wilden* (tracks: A), RIAS-Tanzorchester* (tracks: B)
  • Photography By [Foto Hildegard Knef] – Lothar Winkler
  • Photography By [Foto Kurfüstendamm] – Arthur F. Krüger

Barcode and Other Identifiers

  • Rights Society: GEMA
  • Matrix / Runout (Label side A): D 9728
  • Matrix / Runout (Label side B): D 10015
  • Matrix / Runout (Runout side A): 45-09728-II Manufactered in Germany
  • Matrix / Runout (Runout side B): 45-D 10015-II X Manufactered in Germany